Downton Abbey
Látványos moziban tér vissza a fogalommá vált Downton Abbey: a szimpatikus Crawley család és elszánt személyzete életük legfontosabb eseményére készül. Az angol király és neje látogat hozzájuk -- s ez a látogatás olyan botrányt, romantikát és intrikát hoz magával, amely kétségessé teszi Downton jövőjét.
Látványos moziban tér vissza a fogalommá vált Downton Abbey: a szimpatikus Crawley család és elszánt személyzete életük legfontosabb eseményére készül. Az angol király és neje látogat hozzájuk -- s ez a látogatás olyan botrányt, romantikát és intrikát hoz magával, amely kétségessé teszi Downton jövőjét. Szövegkönyvét a sorozat szerzője, Julian Fellowes írta, és szereposztása is az eredeti, így kedvenc karaktereinket ismét viszontláthatjuk a filmvásznon!