Vikingek: Nők a seregben
Mindig is úgy gondoltuk, hogy a Viking harcosok mind férfiak voltak, de az új leletek megkérdőjeleznek mindent, amit eddig tudni véltünk. A tudósok és a National Geographic felfedezője, Ella Al-Shamahi a legmodernebb tudományos felfedezések és technológia segítségével bebizonyítják, hogy 1.000 éve elit Viking harcosnők éltek és harcoltak.