Az autók bűvöletében Swizz Beatz-szel
Azok számára, akiknek az élet kemény küzdelem, egy folyamatos, kiélezett harc a rendszerszintű rasszizmussal és a változatlan gazdasági rendszerrel szemben, az életben a motiváció jelent mindent. Az akarat, hogy sikeresek legyenek, bár minden ellenük szól. A legnyilvánvalóbban a fekete autókultusz vadul invenciózus és szenvedélyes világában jelenik ez meg, ahol a fanatikusok a legkülönfélébb járműveket mutogatják, ezzel nemcsak az autózás iránti rajongásukat, hanem saját személyes sikerüket is demonstrálva. A hiphop-legenda és autógyűjtő Swizz Beatz a Black Drive minden egyes epizódjában egy-egy autószerető közegbe látogat el, ahol egy helyi aktivista mellett felfedezi a környék fekete autókultúráját, és végül összehoz két, egyébként elkülönült autóklubot, egyrészt az autózás minden fogaskerekére kiterjedő közös szeretet, másrészt annak elfogadása által, hogy csak a mozgatórugójuk révén törhetnek ki együttesen az esélytelenségből.