Morgan Nick: Egy eltűnt kislány nyomában
Egy 1995-ös párás estén Colleen Nick élete örökre megváltozott, amikor a közelben a barátaival játszó lányát, Morgan Nicket elrabolták. Egy dokumentumfilmes stáb is elkísérte az ügy új nyomozóit, amikor a Morgan Nick-ügyet 2020-ban újra átnézték – ami 25 év után az első drámai fordulatot tartogatta a nyomozásban.