Bad Boys - Mire jók a rosszfiúk?
Will Smith és Martin Lawrence bűntársak... a bűnüldözésben. Ebben az akciódús filmben két jófiúról derül ki, hogy igazi ROSSZFIÚK! Százmillió dollár értékű lefoglalt heroint fújnak meg a rendőrségi őrizetből. A szállítmány egykor Mike Lowery (Will Smith) és Marcus Burnett (Martin Lawrence) nyomozók karrierjének csúcsa volt, most pedig az eltűnése azzal fenyeget, hogy bezárják a Miami Rendőrség kábítószer-osztályát.