Sztárom a párom
William Thacker (Hugh Grant) a London szívében fekvő Notting Hill negyedben vezet könyvkereskedést. Egy nap váratlanul betér hozzá a világhírű színésznő, Anna Scott (Julia Roberts). A férfi megbabonázva nézi, amint a nő kilép az üzletből, ám úgy hiszi, többé nem találkoznak. De a sors közbeszól - perceken belül egymásba botlanak a Portobello Roadon. S ekkor kezdetét veszi egy romantikával és kalandokkal teli eseménysorozat London szívében. William bogaras lakótársa, Spike (Rhys Ifans), illetve régi barátai, Max és Bella (Tim McInnerny és Gina McKee) segítségével ered a feledhetetlen arc nyomába.