Sharkatraz
A legrosszabbnál a legrosszabbakat küldték az Alcatrazba - más néven: „A Szikla”. Ők meg akartak szökni. De a legnagyobb akadály nem a kerítés, a szögesdrót vagy az őrség volt - a cápák voltak azok. A terület kellős közepén volt „A Vörös Háromszög”, az Alcatrazt körbevevő vizekben a különféle veszélyes cápafajok, beleértve a rettegett Nagy Fehéret.