dokumentumfilmekzene
Bono és Edge a U2-ból visszatérnek Dublinba Dave Lettermannel, és felidézik zenei karrierjük és barátságuk történetét. Ebben a különkiadásban sosem látott felvételek és interjúk révén nyerhetünk betekintést dalszerzői folyamatukba és abba, hogy miből merítettek ihletet legnagyobb slágereik megalkotásakor. Morgan Neville rendezése a rock and roll történetének egyik legkülönlegesebb barátságát mutatja be.
A 2020-as lezárások idején Bono és Edge elővették sok legendás számukat, hogy újra felvegyék őket napjaink közönségének. Amikor ezzel megvoltak, Bono meghívta Dave-et, hogy látogassa meg őket Dublinban, és vegyen részt egy egyedülálló koncerten a régi Ambassador mozi O’Connell Street-i épületében. Morgan Neville rendezése egyszerre koncertfilm, kalandos utazás és a rock and roll történetének egyik legkülönlegesebb barátságának története.