10 Anos Con Bebe
Bebe egy akusztikus turnéra indul Latin-Amerika és Spanyolország különböző színpadain, hogy megünnepelje első albuma, a „Pafuera Telarañas” tizedik évfordulóját. Ez egy visszatekintés a kezdetekre, amikor Madrid környéki bárokban kezdett el játszani. Személyes portré egy egyedülálló személyiségről, aki dalai révén világszerte emberek millióit érintette meg.