Reidet és Garciát elrabolja egy tömeggyilkos és a szektája.
Amikor Reidet és Garciát elrabolják, a VKE-n a sor, hogy megtalálják őket. Versenyfutás kezdődik az életükért, mielőtt beteljesül a jóslat.