A Short History of the Moors
Közel 800 évig a mórok uralták Granadát. És majdnem ilyen hosszú ideig egy nagyobb terület is, amely mór Spanyolországként vagy Al Andalusként vált ismertté. Felfedezzük a mórok gazdag építészeti örökségét, a birodalmat építő dinasztiákat, és mindazt, amit hátrahagytak.