Mi lenne, ha…? werkfilm
Csatlakozz a Marvel Studios „Mi lenne, ha...?” csapatához, és nézz be az animációs sorozat kulisszái mögé. Fedezd fel, hogyan készültek a sorozat történetei, és hogyan valósult meg az egyedi animációs stílus. Látogass el a híres színészhez, Jeffrey Wrighthoz, aki a Figyelő hangját adja, és új életet lehel a Marvel képregények ikonikus karakterébe.
Csatlakozz a Marvel Studios „Mi lenne, ha...?" kreatív csapatához egy exkluzív utazásra a színfalak mögé, az ötletes animációs sorozat kulisszái mögé. Fedezd fel, hogyan befolyásolta és inspirálta a sorozat megjelenését Norman Rockwell klasszikus művészete. Tudd meg, hogyan alkalmazták a „Mi lenne, ha...?” animációs filmkészítési technikáit, és hogyan kölcsönöznek neki lenyűgöző, filmes minőséget. Láss bele az írói folyamatba, hogy megtudd, hogyan született meg a sorozat szokatlan történeteinek koncepciója és kidolgozása. Tölts időt a szúdióban Jeffrey Wright neves színésszel, aki egyedi hangját kölcsönzi a Figyelőnek, új életet lehelve a Marvel-képregények ikonikus karakterébe. Az BOSSZÚÁLLÓK ÚJRA EGYÜTT ezen része egy lebilincselő, átfogó tanulmány a sorozatról, amely fel meri tenni a kérdést: „Mi lenne, ha...?”