Shang-Chi és a tíz gyűrű legendája werkfilm
Utazzon el magával Shang-Chi-vel, Simu Liuval, valamint a „Shang-Chi és a tíz gyűrű legendája" szereplőivel és stábjával, és fedezze fel a film készítésének titkait. A legfontosabb alkotók exkluzív kulisszák mögötti felvételekkel és interjúkkal vezetnek be a forgatásra, ahol a forgatás előtti, alatti és utáni történeteket osztanak meg veled!
Egy hős feltámad! Csatlakozz a „Shang-Chi és a Tíz Gyűrű Legendája” szereplőihez és stábjához, és nézz be a kulisszák mögé a Marvel legújabb szuperhős-eposzának elkészítésébe. Nem lesz szükséged víztérképre ahhoz, hogy felfedd a produkció titkait, hiszen megismerheted a Shang-Chi képregény életre keltésének minden egyes aspektusát. Destin Daniel Cretton rendező és a legfontosabb kreatív csapat tagjainak a fejlesztési folyamatról szóló megbeszéléseivel kezdődően mindenre kiterjedő belépőt kapsz, amely lépésről lépésre végigvezet a film készítésén. Simu Liu, maga Shang-Chi lesz az idegenvezető, aki megosztja személyes útját attól kezdve, hogy megkapta álmai szerepét, és órákon át edzett, hogy felkészítse elméjét és testét az akciódús forgatásra. Simuval együtt lehetsz a forgatáson az első naptól egészen a végső forgatásig, miközben megosztja tapasztalatait és gondolatait az első nagyjátékfilmje készítésének kihívásairól és öröméről. A forgatás előtti, alatti és utáni történetek a díszletbejárástól kezdve a jelmezeken át a pulzáló akciójelenetek megalkotásáig mindent felölelnek. A „Shang-Chi és a tíz gyűrű legendája” forgatásáról mindent megtudhatsz, hiszen Simu és társai az BOSSZÚÁLLÓK ÚJRA EGYÜTT ezen epizódjában egyetlen sárkánypikkelyt sem hagynak kiforgatatlanul!