Szexi és fülledt történet egymástól nagyon különböző londoniakról, akiket nem csak egy betöréssorozat, hanem egy szenvedélyes viszony is összeköt.
Két nagyon különböző londoni, akiket egy rablássorozat hoz össze, váratlan, szenvedélyes és tiltott viszonyba sodródik, amely azzal fenyeget, hogy tönkreteszi a körülöttük lévők életét.