Baantjer Het Begin
Egy szelíd modorú rendőrnyomozó, akit frissen helyeztek át a viharos 1980-as évekbeli Amszterdamba, versenyfutásba kezd az idővel, amikor belecsöppen a holland királyi család elleni erőszakos összeesküvésbe.