Barcelona (Un Mapa)
Barcelona óvárosában hat városlakó szembesül a magányossággal egy öreg lakásban. Egy idős házaspár, az asszony testvére és három bérlő, köztük egy terhes dél-amerikai lány, összegyűlnek míg az idős férfi, halálához közeledve, utolsó napjaira magányra vágyik. Az élet bonyolultsága bontakozik ki ebben a jelentéktelen kis barcelonai lakásban.