Álomba ringató esti mesék
Marshall elhúzódó utazásuk alatt a barátokról szóló, rímekbe szedett esti mesékkel próbálja elaltatni Marvint.
Marshall és a kis Marvin még útban vannak az esküvő helyszíne felé – most éppen buszon utaznak –, és forgalmi dugóba kerülnek. Marshall kénytelen rímeket improvizálni, hogy elaltassa Marvint, mivel a könyvecskét, amelyben a gyermekversek vannak, a kocsiban hagyta. Így aztán az összes utas kénytelen rímekbe szedett történeteket hallgatni, amelyek a társaság számos kalandjáról szólnak.