Brilliant Corners: Haiti
Haitin Sam átlép a szegénység határain, elmélyed a vodouban, a politikai történelemben és a környezeti problémákban. Szörfözik Ginsuban és belemerül a Cap Haitien kultúrájába majd elutazik Jacmelbe, ahol részt vesz a karneválon és megismeri a helyi környezeti kihívásokat.