Kuckó
Egy fiatal nyúl útnak indul, hogy kiássa álmai üregét, de fogalma sincs, hogyan kell. Ahelyett, hogy feltárná szomszédainak tökéletlenségeit, egyre mélyebbre ássa magát a bajba. Amikor mélypontra érkezik, megtanulja, hogy nem szégyen segítséget kérni.