Rossz mackó
Dr. Oakley az életét kockáztatja egy fuldokló barna medvéért, majd egy másik medvével is kénytelen szembenézni. Aztán egy rénszarvason kell segítenie, mert nem tud enni egy életveszélyes szájbetegség miatt, egy újszülött borjút pedig súlyos szalmonella veszélyeztet. Végül egy 600 fontos medve kénytelen búcsúzni túlméretezett családi ékszereitől.