Cloaca
Négy régi egyetemi barátot a körülmények újra összehoznak. Joep, a parlamenti képviselő, Pieternél, egy önkormányzati tisztviselőnél keres menedéket, aki épp a zátonyra futott házasságával küzd. Eközben Tom, a kokainfüggő ügyvéd megpróbál segíteni Pieternek saját szakmai hanyatlása közepette. Ahogy az életük összefonódik, konfliktusok merülnek fel, amelyek rávilágítanak barátságuk törékenységére.