Cypher: A rap titkos kódja
Tierra Whack egy YouTube-csatornán, egy philadelphiai utcán rappelve tűnt fel először. Évekkel később Chris Moukarbel rendező elkezdi dokumentálni a lány üstökösként emelkedő karrierjét. Hamarosan megkérdőjelezzük, hogy ki filmez kit, és hogy a hírnévnek kívánatos és elválaszthatatlan része-e mindig szem előtt lenni.