Defensa, Por La Libertad, La
A „La Defensa, por la Libertad” különböző ideológiájú ügyvédek előtt tiszteleg, akiket a közös cél, a Franco-diktatúra megszüntetése és a spanyolországi demokrácia, a jogok és szabadságok elérése egyesít.