Egy másik te
Mümtaz, a negyvenes éveiben járó, magányos férfi egy balesetben ismeri meg Deryát, amikor egy teherautó elüti őket, és meghalnak. Ám a férfi másnap egy idegen testben ébred, és három éven át minden nap újraéli „utolsó napját”, mindig valaki más bőrében. Egy díjátadón ismét találkozik Deryával, mit sem sejtve arról, hogy a nő is ugyanebben a végtelen körforgásban rekedt, és három éve más-más emberek életét éli.
Mümtaz egy magányos, balsorsú férfi a negyvenes éveiben, akinek élete rossz irányt vett. Egy végzetes napon találkozik Deryával, nem is sejtve, hogy ez a véletlen találkozás a végzetüket jelenti. Egy balesetben egy teherautó elgázolja őket, és mindketten meghalnak. Mümtaz azt hiszi, ez volt élete utolsó napja, de a sors mást tartogat számára. A következő három évben minden reggel egy idegen testben ébred, mindig olyasvalakiében, akinek aznap meg kell halnia, és így újra és újra átéli mások „utolsó napját”. Három évvel később egy díjátadón találkozik egy gyönyörű nővel, mit sem sejtve arról, hogy Deryával áll szemben, azzal a nővel, akivel együtt halt meg. Ahogyan ő, Derya is három éve nap mint nap más testben ébred.