Electronic Dance Music - A Top Export from Germany
A Felix Jaehnhez és Alle Farbenhez hasonló DJ-k nyaranta többet repülnek, mint egyes légitársaságok pilótái, és laptopjukkal hódítják meg a slágerlistákat. Listavezető számokat készítenek, és ők tették népszerűvé a német stílusú Deep House-t Ausztráliában, Japánban, valamint az Egyesült Államokban. Utazgassunk világszerte Alle Farbennel, Felix Jaehnnel és a Trance úttörőjével, Paul van Dykkal.