Krokodilok: Egy ragadozó igazi arca
A félelmetes állkapcsok és a látványos, lesből végrehajtott támadások csak az érem egyik olda… a víz alatt ez a csúcsragadozó felfedi valódi – és meghökkentő természetét.
Sokkal több rejlik a krokodilokban, mint a félelmetes állkapcsok és a lesből indított támadások. A természet egyik legtitokzatosabb ragadozójaként életének több mint felét rejtőzve, a víz alatt tölti. Az Okavongo-delta búvár-expedíciója most felfedi a krokodilok valós – és meghökkentő természetét.