Lóra!
A klasszikus kézzel rajzolt animáció és a legmodernebb technológia egyesülnek ebben az ellenállhatatlan kalandban. Mickey, Minnie és barátai egy zenélő szénásszekérre szállnak fel, de Peg-Leg Pete megpróbálja felülmúlni őket a kocsijával. Maga Walt Disney szólal meg Mickey hangján.