Grazing the Sky
Egy intimebb pillantás a modern cirkuszművészek életébe a Cirque Du Soleil-en belül és kívül. A film több különböző művész történetét követi, és megismerteti a nézőket az életükkel és művészetükkel. Az emberi lélek tanúságtétele és az álmok követésének ereje mellett tiszteletadás a művészeknek, akik testüket hangszerként használják.