Here Comes the Sun: Pequenas Reflexiones Sobre Turismo De Sol Y Playa
A világjárvány kitörése a spanyolok egyik alapvető gazdasági pillérét döntötte romba: a turizmust. A „Here Comes the Sun” szociológiai, urbanisztikai, ökológiai és kulturális elemzést nyújt a „napozós-tengerparti” turizmus születéséről és fejlődéséről a valenciai mediterrán partvidéken.