Ítéletnap
1999. december 28. Miközben a világ az új évezred küszöbén áll, a terror természetfeletti ereje hamarosan elszabadul. És egyetlen ember ereje nélkül az emberiség minden bizonnyal tanúja lesz a világvégének.