Gabby Capili útja a Disney Animációs Stúdióhoz gyerekkorában kezdődött, amikor édesapjával megnézte a moziban az első Disney-filmjét, az Eszeveszett birodalmat. Miközben Gabby megtanítja nekünk, hogyan rajzoljuk le Kuzcót, a kedvenc szereplőjét a filmből, arról is beszél, mennyire fontos, hogy kövessük az ösztöneinket, és hogy hagyjuk, hogy az élet elvezessen minket oda, ahová tartozunk.