Odalent
Regina és Mr. Gold megpróbálják kitalálni, hogyan használhatják fel a tüzes álomvilágot Mary Margaret és Emma visszajuttatására Storybrooke-ba. Eközben Cora mindent megtesz, hogy ellopja az iránytűt.
Cora minden tőle telhetőt megtesz, hogy ellopja az iránytűt Mary Margarettől és Emmától, miközben megpróbálja megtalálni Storybrooke bejáratát. Eközben, hogy megvédjék Henryt a további veszélyektől, Reginának és Mr. Goldnak veszélybe kell sodorniuk David életét, hogy megpróbáljanak kapcsolatba lépni Mary Margarettel a földön, hogy átadhassa neki a létfontosságú információkat, amelyek segíthetnek neki és Emmának visszatérni Storybrooke-ba a portálon át.