Lo Perdido
Az édesanyám meghalt. Maria volt a neve. Gyermekei, Raúl és Santiago, a hátrahagyott tárgyak között több száz fényképet fedeznek fel. A két testvérnek el kell gondolkodnia az emlékeiken és azon, mit őriztek meg és mit veszítettek el belőlük.