Embervadászat
Amikor egy elítélt bűnözőt gyilkossággal vádolnak, túszul ejti az egyik GBI-ügynököt, s ennek nyomán Will és Ormewood olyan bizonyítékokat találnak, amelyek az ártatlanságát támasztják alá; Angie igyekszik józan maradni, amikor megtudja, hogy egykori bántalmazója szabadlábon van.