Bruno a városon keresztül haladva keresi annak lelkét. Kíváncsiságától, kihívásokkal teli képzeletétől és a valóságra adott vad reflexiójától hajtva fellebbenti a régi, poros függönyt a város kérges felfogásáról. Bruno mintákat, tereket és felületeket gyűjt, és úgy mutatja meg nekünk a várost, ahogy még soha nem láttuk.