We Love Moses
Ella 12 éves korában verekedett először. És 12 éves korában fedezte fel a szexualitást. A most 18 éves Ella azon elmélkedik, hogy bátyja legjobb barátja, Moses iránti megszállottsága milyen titkot hagyott rá, amelyet máig őrzött.