Kion üvöltése – 1. rész
Tarts Kionnal, Simba és Nala másodszülött kölykével, aki kalandjai során az Oroszlán őrség vezetőjévé válik, és maga köré gyűjti a legügyesebb és legbátrabb állatokat, hogy együtt védelmezzék a Büszke Birtokot.