The Middle Men
A sztereotípiákat és társadalmi elvárásokat megkérdőjelező „Middle Men” nyolc középkorú férfi életét mutatja be Angliában. Mindegyiküknek megvan a maga harca, a függőségből való felépüléstől kezdve a karrierváltáson és a házassági kötelezettségeken át a depresszióig. A film a középkorúság összetettségét és a kiteljesedés keresését tárja fel történeteiken keresztül e rohanó világban.