Felderítő kerítők
Szűkössé válik a Dunphy-ház, amikor Dylan hippi anyja beköltözik, és Claire magányos mostohaapja, Jerry meglátogatja őket.
Szűkössé válik a Dunphy-ház, amikor Dylan hippi anyja beköltözik, és Claire magányos mostohaapja, Jerry meglátogatja őket. Közben Jay és Gloria segíteni próbálnak Manny-nek feldolgozni a szakítást Sherry-vel.