Vad Japán: makákók birodalmában
Egy utazás a hófedte hegyek mélyére Japán középső részén, ahol megismerhetjük Hirot, egy merész kismajmot, akinek elragadó személyisége valószínűtlen barátságot szül. Láthatjuk, ahogy Hiro és családja viharokkal küzd, megéli az új élet születését és a halált. Egy belsőséges, mély történet ez családról, barátságról és küzdelemről a Japán Alpokban.