Waking Sleeping Beauty
Messze nem tündérmese: az Éber Csipkerózsika egy korábban nem látott, feltáró erejű mű, amely igyekszik bemutatni mindazokat a konfliktusokat, azt a drámát és feszültséget, amelyek a Disney animációs örökségének második fejezetébe torkolltak. Ez az időszak a páratlan kreativitás évtizede volt, amikor is megszületett a Kis hableány, A szépség és a szörnyeteg, az Aladdin és az Oroszlánkirály is. A történetet olyan emberek mesélték el, akik ott voltak: többek között Michael Eisner, Jeffrey Katzenberg, Roy E. Disney, John Lasseter. Az Éber Csipkerózsika a színpad mögé tekint, hogy lássa azokat az embereket és körülményeket, amelyek örökre megváltoztatták az animációt.