Weltmarktfuhrer
A német Bill Gatesnek nevezett Tan Siekmann a német technológiai forradalom közepette vezette sikerre a Biodatát. A csőd után Siekmann az ISDN-adattitkosításban keresi a megváltást, és a kudarcokat rendíthetetlen optimizmussal győzi le. Klaus Stern bemutatja, hogy Siekmann a késedelmes bérkifizetéshez hasonló kihívásokkal szemben is állja a sarat, miközben újból a világhírnévre tör.