Vadiúj polgármester
Loist és Petert megosztják a különböző nézetek arról, hogy ki legyen Quahog következő polgármestere. Lois első választásán feldúlva Peter megkeresi Adam West néhai polgármester unokatestvérét, Vadnyugat Westet.