Rob Lowe nosztalgiázásra késztet a '80-as évek legikonikusabb popkulturális pillanataiból készült top 10-es válogatásokkal.
Rob Lowe visszatekint a '80-as évek legemlékezetesebb popkulturális aspektusaira, ahogy számba veszi az évtized top tíz játékát, reklámját, kütyüjét, gyorsételét, utcai viseletét és beszédtémáját. Az MTV és az Apple Macintosh születésétől a Teddy Ruxpin és a Wendy's Super Bar hanyatlásáig az 80s Top Ten segít újraélni ennek a rendkívül ikonikus és nagy hatású korszaknak az érdekességeit, ízeit és hangjait.