A híd alatt
A híd alatt című sorozat az elismert írónő, Rebecca Godfrey könyve alapján készült, amely egy 1997-es igaz történetet mesél el a 14 éves Reena Virkről (Vritika Gupta), aki elment a barátaival egy buliba, és soha nem tért haza. A Godfrey (Riley Keough) és egy helyi rendőr (Lily Gladstone) szemszögéből elmesélt sorozat a gyilkossággal vádolt fiatal lányok titkos világába kalauzol el minket – megdöbbentő igazságokat feltárva a valószínűtlen gyilkosról.