Most már megvan a technológiánk a helyek „átvilágítására”: épületek, romok és tájak, ahol a történelem született. Ez a sorozat arról szól, hogy teljesen új módon megértsük azokat a helyeket, amelyekről azt hittük, hogy ismerjük. Ez fizikai és kriminalisztikai történelem: lehetőség arra, hogy elérjük és megérintsük a múltat.