Az ellopott kupa
Miután Lucho minden megtakarítását arra költötte, hogy fiával részt vegyen a közelgő világbajnokságon, döbbenten veszi tudomásul, hogy a selejtezők során hazáját, Argentínát kizárták a bejutott csapatot köréből. Mivel veszítenivalója nincs, Lucho és az épp állásuk elvesztése előtt álló flúgos kollégái saját kezükbe veszik az igazságszolgáltatást. A terv az, hogy miközben a világbajnoki kupa Argentínában kiállításra kerül, ellopják a trófeát, hogy azzal követeljék vissza a válogatott világbajnokságra jutását és visszaszerezzék hazájuk becsületét.