Bless This Mess
A New Yorkból Nebraska vidéki részére költözés után a friss házasok, Rio és Mike, próbálnak beleszokni az új életükben gazdálkodóként. Rio és Mike házasságát és épelméjűségét is próbára teszik a szomszédi viszályok és a csirkékkel teli ház, miközben igyekeznek a legtöbbet kihozni új, gazdálkodói életükből.
A friss házasok, Rio és Mike úgy döntenek, hogy elköltöznek New Yorkból Nebraska vidéki részére. Miután a felhőkarcolókból a farmra költöztek és mindent magunk mögött hagytak (beleértve a munkahelyüket és egy bábáskodó anyóst), hamarosan rájönnek, hogy az egyszerűbb élet nem is olyan egyszerű, mit tervezték. Riónak és Mike-nak meg kell tanulnia túlélni a viharokat, ahogy váratlan kihívásokkal néznek szembe az új, gazdálkodói életük során.