Chibi Shorts - Miraculous Tales Of Ladybug & Cat Noir
Amikor hőseink éppen nincsenek küldetésen, Fekete Macska minden alkalmat megragadva igyekszik elérni, hogy Katica beleszeressen. Azt azonban nem tudja, hogy Katica csak a jóképű Adrienre tud gondolni! Vajon sikerül elnyernie Katica szívét egyre esélytelenebb és viccesebb tervei egyikével?