FreeKs
Gaspar kénytelen elhagyni az általa létrehozott bandát, amikor Ludovico, Coco, Juani és Ulises is azzal vádolják, hogy pénzt lop a koncertekről. A vádnak híre megy, és felháborodást kelt a közösségi médián, miközben a FreeKs sikeresebbé válik Gaspar nélkül. Gaspar megpróbálja megtalálni azt a személyt, aki besározta, és végignézi, ahogy korábbi társait manipulálja a zeneipar. Bizonyítania kell az ártatlanságát ahhoz, hogy visszaszerezze a helyét a bandában.
Gaspar kénytelen elhagyni az általa létrehozott bandát, amikor Ludovico, Coco, Juani és Ulises is azzal vádolják, hogy pénzt lop a koncertekről. A vádnak híre megy, és felháborodást kelt a közösségi médián. Gaspar a valódi tettes utáni nyomozása során felderíti társainak titkait és végignézi, ahogy Lugones, egy nagyravágyó zenei producer, kereskedelmi termékké változtatja a FreeKs-et, és arra kényszeríti őket, hogy eltávolodjanak egyedi esszenciájuktól. Gaspar a barátjára, Gire támaszkodik, aki segít neki megtervezni és telepíteni a szükséges megfigyelőeszközöket. A motorműhelyben Gaspar találkozik Bearrel, egy régivágású rockerrel, aki a barátjává és mentorává válik. Végül pedig Gaspar a Charly álnevet használva megismerkedik Ninával, az ellátásért felelős vezetővel. Gaspar szemtanúja a lelkesedésnek, nyomásnak és ellentmondásoknak, amik a FreeKs elsöprő sikerének mellékhatásai, és közben próbálja megvédeni magát korábbi társai előtt, és megoldani a rablás rejtélyét.